donderdag 5 november 2015

De Telegraaf App: review

Als ik in de ochtend wakker wordt, pak ik direct mijn telefoon (schaam, schaam;). En dit doe ik niet om berichtjes te lezen maar ik open vrijwel direct de applicatie van De Telegraaf. Vroeger pakte ik de krant, maar tegenwoordig heb ik genoeg aan een simpel icoontje op mijn smartphone die al het nieuws meldt.
Maar wat is er nu eigenlijk zo verslavend aan deze app? Ik kijk er wel een aantal keer per dag op dus tijd om het te onderzoeken.

Prijs
Het begint hier al goed want deze dienst kost exact nul eurootjes!!!Ofwel het is gratis. Je hebt eigenlijk daar al genoeg aan, maar mocht je nog meer de diepte in willen gaan vraagt de Telegraaf een extra bijdrage. Ik vind dat persoonlijk niet nodig.

Snelheid App
Deze applicatie werkt razendsnel, als ik het open zie ik direct al het nieuws verschijnen en sterker nog, het omslaan van de pagina's verloopt zonder enige complicaties.

Design
Het ontwerp is erg duidelijk en herkenbaar, gewoon net als de krant als het ware maar dan allemaal verstopt in een kleine app. Dezelfde kleuren en sferen.

Nieuws
Het nieuws is geweldig: Het is een combinatie van zeer serieus nieuws, bijvoorbeeld de vluchtelingen die elk moment kunnen aankomen in ons land, en dan tussendoor opeens de babybuik van Sabia of de nieuwe jurk van Sylvie. Ik denk dat daar de kracht ligt, dat het een mix is van van alles wat en het super makkelijk leesbaar is. Het is pure entertainment. Voor de sportliefhebbers is er een geheel eigen pagina, dus super gedaan!

Jaja, ik durf het te bekennen; De Telegraaf applicatie is wat mij betreft een van de betere nieuws services op dit moment. Eens kijken wat de presentatrices, want die zijn er ook, nu weer te vertellen hebben over de nieuwe vriendin van Van Der Vaart;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten